Deze wandelkaart voert langs de plekken in Delft die belangrijk waren voor Jacques en Agneta van Marken. Er zijn vier thematische routes die in lengte variëren van drie tot zeven kilometer en ook te combineren of in te korten zijn: Agnetapark en omgeving, Centrumroute, Polytechnische route en Tuinenroute. De routes starten bij de borstbeelden in het Agnetapark en eindigen bij de graven van Jacques en Agneta op begraafplaats Jaffa. Door wandelingen te combineren kunt u ook terug naar uw beginpunt.

De teksten van de wandelkaart zijn via onze website ook leesbaar in het Engels, Duits en Spaans. Ook zijn er op onze website interessante aanvullingen te vinden.

De wandelkaart is verkrijgbaar voor € 2,00. Voor verzenden van de eerste wandelkaart rekenen wij € 2,95; de verzendkosten van twee en meer artikelen bedragen € 4,00. Indien u de wandelkaart meteen wilt hebben en geen verzendkosten wilt: de wandelkaart is (zolang de voorraad strekt) ook verkrijgbaar bij de VVV Delft (in de Stationshal) en boekhandel Paagman (Choorstraat 1).

Gewicht 0.15 kg
Afmetingen 20 × 10 × 1 cm