Leveranciersinformatie

Inkopen

Voor het aangaan van verplichtingen, het verstrekken van opdrachten of het doen van bestellingen gelden de volgende afspraken bij Museum Van Marken: 

  1. Verplichtingen/opdrachten/bestellingen vinden schriftelijk (per brief of per mail) plaats door een bestuurslid en/of door de projectleider. Een afschrift van de opdracht wordt gemaild naar penningmeester@museumvanmarken.nl en naar secretariaat@museumvanmarken.nl
  • Voor alle verplichtingen/opdrachten/bestellingen gelden de Algemene Inkoopvoorwaarden van Stichting Museum Van Marken. Deze voorwaarden worden toegevoegd aan een verplichting/opdracht/bestelling of er wordt verwezen naar de betreffende pagina op de site van Stichting Museum Van Marken.
  • Bij verplichtingen/opdrachten/bestellingen gebruiken we bij voorkeur onze vaste leveranciers en ons zakelijke bankrekeningnummer voor betalingen. 
  • Uitvoering van een verplichting/opdracht/bestelling wordt bewaakt door het betreffende bestuurslid en/of de projectleider. 

Inkoopfacturen 

Voor het betalen van facturen van een verplichting/opdracht/bestelling gelden de volgende afspraken: 

  1. Facturen betreffen het totaal van een verplichting/opdracht/bestelling en worden niet gesplitst, tenzij dat overeenkomen is bij het verstrekken van een verplichting/opdracht/bestelling. 
  • Facturering met specificatie van de BTW door een leverancier aan Museum Van Marken vindt plaats per mail naar penningmeester@museumvanmarken.nl met verwijzing naar gemaakte afspraken en de naam van de opdrachtgever (het betreffende bestuurslid of de projectleider) én met een cc naar die opdrachtgever. 

Het stichtingsadres van Museum Van Marken is: 

Burgemeester Scholtenstraat 8

2645 NL  DELFGAUW

  • Het betreffende bestuurslid of de projectleider geeft per mail naar penningmeester@museumvanmarken.nl akkoord op de factuur qua moment, prijs en prestatie. Bij niet-akkoord neemt het bestuurslid of de projectleider contact op met de leverancier.
  • De laatste week van elke maand verwerken penningmeester en administrateur de in die maand te betalen facturen en worden de facturen betaald vanaf de zakelijke rekening van de stichting bij de Rabobank.

Deze Algemene Inkoopvoorwaarden zoals die zijn vastgesteld door het bestuur van Stichting Museum Van Marken zijn hier in te zien en te downloaden:

Algemene Inkoopvoorwaarden





Inloggen

Wachtwoord vergeten?

BLIJF OP DE HOOGTE!
Ontvang De Fabrieksbode
Als u uw emailadres opgeeft ontvangt u De Fabrieksbode. Vol met laatste ontwikkelingen, exclusieve acties en meer van Museum Van Marken.
(Wilt u de Fabrieksbode direct ontvangen?
Word dan Vriend!)
Verstuur
Probeer het, u kunt zich op elk moment weer afmelden...
close-link