Unieke set van 10 ansichtkaarten uit de periode van Jacques en
Agneta.

Unieke set van 10 ansichtkaarten uit de periode van
Jacques en Agneta

De Stichting Museum Van Marken wil de effecten van de industriële revolutie en de daarmee samenhangende sociale ontwikkelingen op de hedendaagse samenleving zichtbaar maken, onder andere door het oprichten van een museum over Jacques van Marken – één van de aartsvaders van het Nederlandse bedrijfsleven. Daarom is recent een set van 10 ansichtkaarten uitgegeven.

De beelden voor deze ansichtkaarten zijn geselecteerd uit het rijke en veelzijdige beeldmateriaal dat is voortgekomen uit het leven van Jacques en Agneta.

De begeleidende teksten op de kaarten zijn geschreven door Jan van der Mast, biograaf van Jacques van Marken. De kaarten zijn ook te koop bij Paagman Delft, Boekhandel De Omslag, Botanische Tuin Delft, De Winkel, Delftse Molen de Roos, Bakker van Roon en de VVV.

Bekijk en bestel hier uw eigen setje ansichtkaarten..

Wachtwoord vergeten?

BLIJF OP DE HOOGTE!
Ontvang De Fabrieksbode
Als u uw emailadres opgeeft ontvangt u De Fabrieksbode. Vol met laatste ontwikkelingen, exclusieve acties en meer van Museum Van Marken.
(Wilt u de Fabrieksbode direct ontvangen?
Word dan Vriend!)
Verstuur
Probeer het, u kunt zich op elk moment weer afmelden...
close-link